Профиль компании BEHRINGER

BEHRINGER – світовий лідер в розробці, виробництві та дистрибуції професійного звукового обладнання, музичних інструментів та пов`язяної з ними продукції. Компанія представляє вражаючу лінійку продукції, яка включає різноманітні категорії для широкого кола кінцевих користувачів - професіоналів, корпорацій та аматорів. До цих категорій входять аудіотехнологія, DJ-продукція та продукція, що базується на комп’ютерних технологій, гучномовці/підсилювачі, мікрофони/навушники/безпровідні системи, мікшери/мікшери з підсилювачами, підсилювачі музичних інструментів та професійні системи освітлення.
BEHRINGER було засновано в Німеччині в 1989 році. На сьогоднішній день представництва компанії знаходяться в 10 країнах у всьому світі. Завдяки цим представництвам та широкій мережі дистриб’юторів та дилерів, продукція BEHRINGER продається більш ніж в 125 країнах світу.

Місія BEHRINGER

Компанія BEHRINGER займається розробкою, виробництвом та дистрибуцією інноваційної аудіопродукції світового рівня, завжди прислухаючись до побажань покупців. Все це робиться з незрівнянними натхненням та відповідальністю.

Ключові моменти для BEHRINGER

Покупці
Ми усвідомлюємо, що наші покупці – це амбіційні музиканти, ді-джеїв, лайт-джеїв та власників студій, для яких важлива ціна продукції. BEHRINGER поділяє їх любов до музики і, таким чином, саме ці покупці стають досягають успіху. Ми реагуємо на їх вимоги та потреби і пристосовуємось до них. Це найважливіший та основний пріоритет нашої організації. Ми намагаємось пропонувати найвищі можливі рівні якості, сервісу та підтримки. Ми з нетерпінням чекаємо на пропозиції наших покупців; більш того, ми настійливо просимо наших користувачів давати відгуки та зауваження для постійного покращення нашої якості.
BEHRINGER ставить за мету поєднання мистецтва та технології і, отже, забезпечення покупців найкращими рішеннями в галузі звуку.
Інновація
Прекрасно розроблена організаційна система та культурна складова, спрямована на новації, є передумовою нашого економічного добробуту. BEHRINGER активно адаптується до потреб та змін на ринку і сприймає їх радше як можливості для розвитку, ніж загрози. Простіше кажучи, інновація – це процес перетворення знання та ідей у відчутну вигоду. BEHRINGER було засновано із чітким наміром представляти на ринок доступні та інноваційні рішення в галузі професійного звукового обладнання. Ми пишаємося тим, що продовжуємо дотримуватися цього наміру для задоволення наших покупців.
Командний дух
У нас запроваджено гнучку горизонтальну структуру, що забезпечує швидку розробку та виконання проектів і взаємозалежність один від одного для досягнення цілей. Велика увага приділяється відкритості та лояльності працівників один до одного, а також до наших партнерів. На BEHRINGER висококультурне суспільство – це не ідеал, а повсякденна реальність.
Компетентність
Ми глибоко обізнані з тим, що ми робимо. Постійне покращення – це основний момент креативної роботи. Глибоко цінується компетенція окремо взятої людини, а також цілої команди. Наша культура праці визнає та нагороджує саме роботу.
Покращення
Ми займаємось науково-дослідними та конструкторськими роботами та постійним покращенням наших цінових пропозицій та рівня обслуговування нашої бази клієнтів, а не піклуванням про доходи акціонерів. Ми усвідомлюємо, що ріст доходів та фінансові моменти не є самоціллю, а просто основою для здорового клімату в організації та засобом втілення наших основних завдань.

BEHRINGER-сіті

Сучасний завод BEHRINGER площею 186.000 м2 та 3500 працівників недавно приймали першу «партію» закордонних гостів. Загалом 35 дилерів та представників мас-медіа могли наочно спостерігати за повним циклом виробництва, контролю якості та відвантаження продукції BEHRINGER.
«Я дуже вражений ефективністю та чистотою в BEHRINGER-сіті і для мене було справжнім відкриттям бачити згуртованість працівників та мотивацію, з якою вони працюють. Я ніколи не бачив більш ефективного та організованого заводу», - говорить головний дилер із США.
Подібні ж враження викладено в американському журналі Music and Sound Retailer: «Перше, що вразило – це чистота. Завод – це поєднання Заходу із Азією».
Німецький журнал «Das Musikinstrument» розмістив фото Улі Берінгера на обкладинці травневого випуску і помістив в номер докладне інтерв’ю з ним про новий завод та яскраве майбутнє BEHRINGER як світового бренду. Відвідати BEHRINGER-сіті за ініціативою BEHRINGER-Австралія також було запрошено пана Шона Моффата, рецензента Australian Guitar, який висловився про політику компанії в галузі охорони праці. «До працівників відносяться дуже добре» - написав він після візиту. Коментуючи святково-урочисту частину під час візиту, він зробив висновок: «Сумніваюся, що працівники, до яких погано відноситься роботодавець, були б так вшановані в такій події як ця (…) Фактично, це свідчить, що BEHRINGER дійсно піклується про своїх працівників».
BEHRINGER-сіті було засновано в липні 2006 року і на даний момент компанія працює на повну потужність, щоб оперативно представити майже 200 продуктів, які нещодавно «дебютували» на торгових виставках. Не забувайте регулярно заходити на наш сайт, щоб дізнатись про новинки!

BEHRINGER Украина © 1992-2017

Cimbor.Net